Bilety

Bilety kolekcjonerskie dostępne wyłącznie w sklepie mysticfestival.pl Bilety systemowe dostępne na: Ebilet, Going i Eventim

Karnet - IV pula

3-dniowy - IV PULA

Karnet - IV pula
499 zł
Kup bilet

Karnet VIP

4-dniowy

Karnet VIP
799 zł
Kup bilet

BILET JEDNODNIOWY - DZIEŃ 1. (2.06)

do 1.06.2022 lub do wyczerpania puli

BILET JEDNODNIOWY - DZIEŃ 1. (2.06)
299 zł
Kup bilet

BILET JEDNODNIOWY - DZIEŃ 2. (3.06)

do 2.06.2022 lub do wyczerpania puli

BILET JEDNODNIOWY - DZIEŃ 2. (3.06)
299 zł
Kup bilet

BILET JEDNODNIOWY - DZIEŃ 3. (4.06)

do 3.06.2022 lub do wyczerpania puli

BILET JEDNODNIOWY - DZIEŃ 3. (4.06)
299 zł
Kup bilet

Bilet VIP zawiera:

– zestaw gadżetów (torba eco, magnes, kolekcjonerski plakat)
– wejście na imprezę na 3 dni festiwalu + Warm-Up Day (1.06)
– wstęp do strefy VIP
– bar z szerokim wyborem napojów alkoholowych i bezalkoholowych
– zaplecze sanitarne o podwyższonym standardzie
– platformę VIP przy Main Stage

---

Wstęp na Warm Up Day (1.06.2022) mają wszyscy posiadacze karnetów (także VIP) z edycji 2020, 2021 i 2022 oraz osoby, które dokonały upgrade'u biletu jednodniowego z edycji 2020 i 2021 do karnetu. 

---

HEALTH PASS TICKETS - FAQ

1. Czym jest Health Pass Tickets i do czego mnie upoważnia?

Health Pass Ticket (HPT) jest biletem dla osób posiadających aktualny Unijny Certyfikat COVID (UCC), który upoważnia do wejścia na festiwal niezależnie od aktualnie obowiązujących limitów. 

2. Czym jest Unijny Certyfikat COVID?

Unijny Certyfikat COVID jest wydawanym bezpłatnie dokumentem potwierdzającym odporność na chorobę COVID-19. Otrzymują go osoby w pełni zaszczepione, ozdrowieńcy i osoby, które wykonały test na koronawirusa (prosimy o sprawdzenie aktualnych przepisów regulujących ważność UCC otrzymanego tą drogą). 
UCC dla osób w pełni zaszczepionych, wraz z kodem QR, dostępny jest do pobrania po zalogowaniu na Internetowe Konto Pacjenta (https://pacjent.gov.pl/) w postaci pliku PDF nadającego się do prezentacji na urządzeniach mobilnych i do wydruku lub w aplikacji mObywatel, a także istnieje możliwość uzyskania wydruku UCC w punkcie szczepień lub w gabinecie lekarskim, posiadającym dostęp do aplikacji gabinet.gov.pl.
UCC jest ważny we wszystkich państwach członkowskich UE, a także w Islandii, w Norwegii, Szwajcarii i Liechtensteinie.

3. Czy podczas sprawdzania Health Pass Ticket muszę pokazać również UCC?

Tak. Bilet HPT jest ważny tylko w połączeniu z aktualnym UCC. Na życzenie pracownika upoważnionego do sprawdzania biletów prosimy okazać kodu QR, który zostanie zeskanowany celem sprawdzenia, czy dana osoba posiada ważny UCC. W tym celu niezbędne będzie posiadanie aplikacji mObywatel na urządzeniu typu smartfon albo tablet i okazania UCC lub okazania UCC pobranego z Internetowego Konta Pacjenta w postaci pliku PDF, ewentualnie kodu QR w formie wydruku. 

4. Czy aktualne testy na COVID-19 będą wymagane lub honorowane?

Nie. Testy na COVID-19 nie będą wymagane i nie będą stanowić podstawy do wejście na teren imprezy w połączeniu Heath Pass Ticket. Honorujemy wyłącznie aktualne certyfikaty UCC.

5. Czy na terenie festiwalu będą wykonywane szybkie testy na COVID-19?

Nie. Nie zamierzamy wykonywać testów na obecność wirusa SARS-CoV-2 / COVID-19.

6. Kupiłem karnet / bilet przed wprowadzeniem HPT. Czy muszę to zgłosić lub wymienić wejściówkę na nową?

Nie. Niczego nie musisz robić. 

7. Nie mam UCC, ale kupiłem / chcę kupić bilet na festiwal. Czy na niego wejdę? 

Tak, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa powierzchnia festiwalu pozwoli nam na to, by wszyscy, którzy do tej pory nabyli bilety mogli wziąć udział w imprezie. Wciąż w sprzedaży są również bilety i karnety z puli ogólnej (w ograniczonej aktualnymi rozporządzeniami ilości). Rekomendujemy jednak zaszczepienie się przeciw COVID-19 w trosce o bezpieczeństwo własne i najbliższych, co przy okazji może ci ułatwić w 2022 roku m.in. podróże oraz korzystanie z oferty kulturalnej w kraju i zagranicą.

8. Czy osoby posiadające Heath Pass Ticket, będą miały obowiązek przebywać w specjalnie wyznaczonych strefach na terenie festiwalu?

Nie, posiadacze tego biletu mogą swobodnie poruszać się na terenie imprezy.

9. Czy posiadacze biletów z puli ogólnej będą musieli przebywać w osobnej strefie lub będą objęci innymi ograniczeniami?

Organizator festiwalu nie przewiduje żadnych dodatkowych ograniczeń dla posiadaczy biletów z puli ogólnej. Ewentualne zalecenia (np. maseczki) związane będą wyłącznie z obowiązującym w czasie odbywania się festiwalu stanem prawnym. 
10. Mam UCC w chwili kupna biletu, ale termin jego ważności wygasa przed festiwalem. Którą wejściówkę powinienem kupić?
Brak ważnego Unijnego Certyfikatu COVID uniemożliwi wejście na imprezę z biletem z kategorii HPT, prosimy więc o zakupienie biletów z puli ogólnej lub zaplanowanie dawki przypominającej przed datą festiwalu.

11. Zaszczepiłem się niedawno i aktywacja mojego UCC nastąpi po festiwalu. Bilet z której puli powinienem kupić?
Osoby, które do terminu koncertu nie będą posiadały Unijnego Certyfikatu COVID, powinny zakupić bilety z puli ogólnej lub zaplanować dawkę przypominającą przed datą festiwalu.

12. Czy bilety HPT oraz z puli ogólnej będą również do nabycia przed wejściem na festiwal?

Mystic Festival jest imprezą zamkniętą, obliczoną na kilkanaście tysięcy widzów. Obie pule biletów mogą ulec wyczerpaniu, więc stuprocentową pewność wzięcia udziału w imprezie daje tylko zaopatrzenie się we właściwą wejściówkę w przedsprzedaży. 

---

1. Zachowanie biletów

Gorąco zachęcamy wszystkich do zachowania zakupionych biletów na festiwal i wzięcia udziału w nowym terminie wydarzenia – 2-4 czerwca 2022! Dodatkowo zapraszamy was 1 czerwca na Warm Up Day, kiedy czekać was będą specjalne koncerty i inne atrakcje. Liczba miejsc na Warm Up Day będzie ściśle ograniczona. Skład i szczegóły podamy niebawem!

Wszystkie posiadane wejściówki (bilety jednodniowe, karnety dwudniowe z 2020 roku, karnety 3-dniowe z 2021 roku oraz pakiety VIP) zachowują swoją ważność i będą honorowane w 2022 roku. Posiadacze karnetów na rok 2020 i 2021 będą mogli wziąć udział w Warm Up Day (1.06.2022) bez dodatkowych opłat! Dotyczy to również posiadaczy upgrade'ów biletów jednodniowych do karnetów.

Bilety jednodniowe będą ważne w dowolnie wybranym dniu imprezy, można je również upgradować w cenie 200 zł do karnetu 4-dniowego do 23 grudnia 2021 lub do wyczerpania puli.

Ściśle ograniczona pula karnetów 4-dniowych (zawierających Warm Up Day) jest dostępna w specjalnej cenie 479 zł tylko do 23 grudnia 2021 lub do wyczerpania puli.
 
2. Zwroty

W związku ze zmianą terminu oraz lokalizacji najbliższej edycji Mystic Festival, informujemy, że zgodnie z art.  15zp Ustawy z dnia 31.03.2020 o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw, uruchomiliśmy możliwość zwrotu wszystkich zakupionych biletów, łącznie z pakietami VIP oraz biletami na pole namiotowe. 
Na decyzję o zachowaniu, wymianie lub zwrocie biletów czekamy do 4 października 2021 roku. 
    
Zwroty środków realizowane będą najszybciej jak tylko będzie to możliwe, maksymanie w ciągu 180 dni od daty zgłoszenia. W związku z tą wyjątkową sytuacją, prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość w oczekiwaniu na uregulowanie transakcji. Prosimy również o dokładne zapoznanie się z poniższymi procedurami zwrotu wejściówek w miejscu ich zakupu. 

BILETY ZAKUPIONE NA OFICJALNEJ STRONIE MYSTIC FESTIVAL:

Osoby, które chcą zwrócić bilet zakupiony na oficjalnej stronie imprezy, proszone są o wysłanie wiadomości o treści ZWROT na: zwroty@mysticfestival.pl wraz z informacją o numerze zamówienia oraz adresem mailowym, za pomocą którego je zrealizowano. Po weryfikacji zamówienia, środki zwrócone zostaną automatycznie na konto, z którego dokonano zakupu. 

BILETY ZAKUPIONE W SIECI EVENTIM LUB EBILET: 

Osoby, które zakupiły swoje wejściówki w bileteriach Eventim lub eBilet proszone są o oczekiwanie na wiadomość ze strony bileterii.

BILETY ZAKUPIONE W PAKIECIE Z KOSZULKĄ LUB PŁYTĄ:

Koszulki i płyty nie podlegają zwrotowi. Karnety zakupione w zestawach wymieniane będą na vouchery lub zwracane, zgodnie z procedurami opisanymi powyżej. 

BILETY ZAKUPIONE W SKLEPIE GOINGAPP.PL:

Bilety zakupione za pośrednictwem goingapp.pl nie podlegają wymianie na vouchery. Ewentualnego zwrotu można dokonać pisząc na adres: support@goingapp.pl.
 
3. Vouchery

W związku ze zmianą terminu festiwalu, uruchomiliśmy opcję wymiany zakupionych biletów na vouchery do wykorzystania na dowolny koncert organizowany przez Mystic Coalition oraz na Mystic Festival 2022. Na decyzję o zachowaniu, wymianie lub zwrocie biletów czekamy do 4 października 2021 roku. 

Do tego momentu będziemy znali większość programu Mystic Festival 2022, a także ogłosimy kolejne koncerty Mystic Coalition, na które będzie można wykorzystać voucher.
Vouchery ważne będą 12 miesięcy od daty przełożenia wydarzenia. 

Inne koncerty Mystic Coalition:

Slipknot + Jinjer / 13 XIII 2021 / ERGO Arena Gdańsk-Sopot
Nightwish + Amorphis, Turmion Katilot / 28 XI 2021 / Arena Gliwice
Gojira + Alien Weaponry + Employed To Serve / 27 I 2022 / Wrocław A2
Gojira + Alien Weaponry + Employed To Serve / 28 I 2022 / Tauron Arena Kraków
Evanescence + Within Temptation / 18 III 2022 / Arena Gliwice

 

Wszystkie bilety można wymienić na vouchery w miejscu ich zakupu. Wymiany będą realizowane w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia.

BILETY ZAKUPIONE NA OFICJALNEJ STRONIE MYSTIC FESTIVAL:

Osoby, które chcą wymienić bilet zakupiony na oficjalnej stronie imprezy, proszone są o wysłanie wiadomości o treści VOUCHER  na: zwroty@mysticfestival.pl wraz z informacją o numerze zamówienia oraz adresem mailowym, za pomocą którego je zrealizowano. Po weryfikacji zamówienia, elektroniczny voucher zostanie przesłany na wskazany adres do 7 dni roboczych.

BILETY ZAKUPIONE W SIECI EVENTIM LUB EBILET: 

Osoby, które zakupiły swoje wejściówki w bileteriach Eventim lub eBilet proszone są o oczekiwanie na wiadomość ze strony bileterii.

BILETY ZAKUPIONE W SKLEPIE GOINGAPP.PL:  
Bilety zakupione w sklepie goingapp.pl nie podlegają wymianie na vouchery. 

Płatności i dostawa

Płatności w sklepie realizowane są przy pomocy systemu szybkich płatności DotPay.
Przesyłki dostarcza kurier Poczta Polska.

visa-mastercard dotpay
Mystic Coalition Sp. z o.o.
Spółka komandytowa
REGON: 381633052 NIP: 5130257272 KRS: 0000754728
Wsparcie ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 fwk